بارگیری...
ترکیب رنگ ها در طراحی دکوراسیون منزل

ترکیب رنگ ها در طراحی دکوراسیون منزل

رنگ ها می توانند تاثیر چشمگیری بر روحیه، انرژی و حس و حال ما داشته باشند. بر اساس مشاهدات مشاورین ما در مشاهده های صورت گرفته، یکی از مشکلات مهم خانه های ایرانی، استفاده از ایده های رنگی یکنواخت و محتاطانه با رنگ های تکراری و خنثی است. اگر شما هم با چنین مساله ای روبرو هستید و علاقه دارید رنگ های جدیدتر و خاص تری را امتحان کنید، این مطلب برای شما نوشته شده است. ما در اینجا به شما ترکیب های متفاوتی از رنگ های طبیعی و ایده هایی برای استفاده از آن ها در دکوراسیون منزل را معرفی می کنیم؛ در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.

انواع طرح پارچه در طراحی دکوراسیون منزل

انواع طرح پارچه در طراحی دکوراسیون منزل

استفاده از طرح های گوناگون در یک دکوراسیون، شیوه پرطرفداری است. در میان سبک‌ های دکوراسیون از جمله سبک سوئدی، کاربرد پارچه‌ های راه‌ راه و چهارخانه با مایه رنگ‌ های ملایم و آرام و اغلب از خانواده رنگ‌ های خنثی در کنار هم به‌ وفور دیده می‌ شود؛ اما در سبک‌ های بسیاری از تنوع نقوش پارچه و منسوجات گوناگون بهره می‌ برند. مهم‌ ترین نکته این است که مجموعه پارچه‌ ها بتوانند ترکیب خوب و جذابی بیافرینند. در ادامه مطلب همراه ما باشید

مبل پارچه ای بخریم یا چرمی ؟

مبل پارچه ای بخریم یا چرمی ؟

انتخاب رنگ، طرح، مدل و جنس مبلمان به دلیل تنوع در گزینه های موجود از انتخاب های گیج کننده و چالش برانگیز محسوب می شود و انتخاب چرم یا پارچه یکی از رایج ترین سوالات کاربران برای انتخاب درست می باشد که متاسفانه، پاسخ قطعی و همه گیری برای این سوال وجود ندارد زیرا هر دو دارای ویژگی های مثبت و منفی زیادی هستند که کاربر با توجه به نیاز ها و تناسب با ابعاد مختلف می تواند انتخاب کند، در حین اینکه گزینه انتخابی می تواند برای کاربر و دکوراسیونی مناسب و برای دیگری اصلا مناسب نباشد. برای انتخاب هوشمندانه در جنس مبل بهتر است مزایای هر یک را بررسی کرده و سپس با سنجیدن آن ها تصمیم نهایی متناسب با نیاز ها گرفته شود در ادامه با راهنمای انتخاب چرم یا پارچه برای مبلمان با ما همراه باشید…..