بارگیری...
رنگ های ترند دکوراسیون در سال 2021

رنگ های ترند دکوراسیون در سال 2021

همه‌ی ما برای رهایی از روزمره‌گی و ایجاد تغییر در فضا، عموما از تغییر رنگ و تغییر دکوراسیون استفاده می‌کنیم. رنگ های ترند دکوراسیون هر سال با توجه به رنگ هایی که شرکت پنتون (pantone) اعلام می‌کند و ایده های طراحان سراسر دنیا، انتخاب می‌شود. در کنار انتخاب رنگ هر سال، شعار یا دلیل انتخاب آن رنگ هم اعلام می‌شود. رنگی که امسال یعنی سال 2021 مطرح شد، شامل رنگ خاکسری خنثی و رنگ زرد گرم می‌باشد. شعار این رنگ هم با عنوان «اتحاد» انتخاب شده است. این ترکیب که بیانگر انعطاف و خوش بینی و مثبت اندیشی است و همان چیزی است که برای نوسازی و از سر گرفتن زندگی به آن نیاز داریم.

کاربردهای مبل راحتی و استیل

کاربردهای مبل راحتی و استیل

برای درک بهتر کاربرد هر یک از مبل های راحتی و استیل و چگونگی انتخاب آن ها در قسمتی از سالن پذیرایی، در ادامه به بررسی مختصری از ویژگی های هر یک از مبل های راحتی و استیل می‌پردازیم.

رعایت قوانین مهم در  دکوراسیون داخلی

رعایت قوانین مهم در دکوراسیون داخلی

شما هم به دنبال دیزاین جدید اتاق خود هستید ولی از قوانین آن خبر ندارید؟ در این مقاله به طور کامل به بررسی قوانینی می پردازیم که اگر در طراحی دکوراسیون اجرا شوند شاهد زیبایی بیشتر آن خواهید بود. عوامل مهمی مانند: الگوی چینش، ترکیب رنگ، تعادل در چینش و.. که هر یک به جزییاتی دیگری تقسیم بندی می شوند که می توانید بنابه سلیقه خود از قوانین آن استفاده کنید و لذت ببرید.