بارگیری...
رنگ های مناسب برای دکوراسیون اتاق نشیمن

رنگ های مناسب برای دکوراسیون اتاق نشیمن

با انتخاب رنگ بندی مناسب می توانید جلوه زیبا و مناسبی را به اتاق نشیمن ببخشید بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ اتاق نشیمن توجه لازم را داشته باشید تا دکوراسیون اتاق نشیمن خاص و متفاوت تر به نظر برسد.

1. سبز زیتونی + قرمز آجری+ قهوه ای
این ترکیب رنگی اتاق نشیمن تان را به یک فضای دوستانه و کلاسیک تبدیل می کند. می توانید چند بالش کوچک از این ترکیب رنگی را روی طاقچه‎ پنجره، به همراه مبل های سبز زیتونی در نزدیکی پنجره قرار دهید . این رنگ های عجیب غریب و ترکیب رنگی زیبا در کنار هم، در کنار سقف طرح دار سنتی و شومینه‎ روستایی پر از تکه های چوب زیبا می توانند با هم تطبیق داشته باشند.

2. رنگ قرمز
قرمز از انواع رنگ های گرم و مناسب برای اتاق نشیمن است و اگر شما تمایل دارید فضایی پرانرژی و هیجان انگیز را در دکوراسیون اتاق نشیمن ایجاد کنید بهتر است از این رنگ زیبا استفاده نمایید. رنگ قرمز به دکوراسیون خانه عمق می دهد و بهتر است در کاربرد این رنگ زیبا اعتدال را رعایت کنید. اگر شما تمایل دارید فضای اتاق نشیمن تان را به فضایی گرم تبدیل کنید بهتر است از این رنگ قرمز برای طراحی دکوراسیون آن استفاده نمایید.

3. سبز + رنگ کرم + سیاه ذغالی
رنگ سبز به همراه اشکالی مثل برگ ها و گل ها هر دو ظاهری به شکل نقاشی به اتاق نشیمن می دهند. از این برگ ها می توانید برای رویه مبلمان استفاده کنید. پرده هایی به مدل عثمانی در دیواری به رنگ کرم رنگ با یک ته رنگ زرد مایل به سبز این فضا را کامل تر می کند. اگر رگه های مشکی به این رنگ بندی افزوده شود یک حالت پیچیدگی خاصی به این فضا می دهد.

 

4. رنگ قهوه ای
قهوه ای از انواع رنگ های طبیعی است و احساس طبیعی و متفاوتی را به فضای اتاق نشیمن می بخشد این رنگ زیبا به فضای اتاق نشیمن منزل شما گرما و انرژی می بخشد و در اغلب اتاق های نشیمن از این رنگ خاص و جذاب استفاده می شود.

5. آبی نیلگون+ زرد+ رنگ بژخاکی مایل به خردلی

صحبت کردن از ترکیب این رنگ ها می تواند یک ریسک بزرگ باشد اما نتیجه‎ آن شگفت انگیز است. راز موفقیت این دکوراسیون در نظر گرفتن رنگ های جسورانه به صورت متعادل با هم و خنثی کردن حالت تکرار آن ها می باشد. در این اتاق نشیمن دیوار ها همگی به رنگ آبی نیلگون می باشند، و مشابه رنگی است که در آثار هنری دیده می شود، به نظر می رسد رگه هایی از این آبی در اثاث خانه از قبیل مبلمان و فرش نیز دیده می شود.استفاده از رنگ خردلی در یک یا دو جای این دکور موجب می شود که چشم گیرتر شوند، یکی از جذابیت های آن استفاده از یک رنگ متعادل در دیوار است، همچنین اگر این رنگ با دسته های صندلی یکی باشد فوق العاده است. می تواند مبلمان دیگری را به رنگ بژ خاکی انتخاب کرد تا رنگ های فوق کمتر اشباع شده شوند.

 

نظرات کاربران

نظر بدهید