بارگیری...
پارچه ساتن

پارچه ساتن

پارچه ی ساتن نوعی پارچه براق است که از آن برای تهیه رو مبلی و پرده استفاده می شود و با یک ترکیب رنگ مناسب میتوان از آن برای دکوراسیون فضای داخلی منزل استفاده کرد . این نوع پارچه های مبلی یکی از پرمصرف ترین جنس هایی است که در بازار پارچه مبلی تولید می شود و با طرح های زیبایی که دارد نظر همگان را به خود جلب می کند .

پارچه ساتن در بازار طرفداران زیادی دارد و توجه تعداد بسیاری از بنکداران را به خود جلب کرده است.این پارچه جنس های مختلفی دارد که نمونه های آن ساده و طرح دار می باشد و هر کدام دارای رنگ های زیبا و جذاب است. ساتن های طرح دار با طرح ها و گل های برجسته بسیار شیک تولید می شوند که چشم هر ببیننده را خیره می کند و در مبلمان نمای بسیار دوست داشتی و زیبایی را به وجود می آورد . و باعث جذاب شدن دکوراسیون خانه هایتان می شود.
شما می توانید پارچه مبلی ساتن ساده را با طرح دار با هم ترکیب کرده و در انواع  مبلمان استیل و حتی مبلمان راحتی استفاده کنید و نمای مدرن و زیبایی به آن ها بدهید. ساتن برای مبلمان سلطنتی یا مدل فرحی بسیار مناسب است. البته همه ی این ها بر می گردد به سلیقه شما، چرا که صدها طرح و رنگ از پارچه مبلی وجود دارد که بستگی به انتخاب شما داشته که کدام جنس و مدل را بپسندید تا بتوانید دکوراسیون خود را زیباتر جلوه دهید.
پارچه مبلی ساتن یکی از بادوام ترین نوع پارچه ها است که عمر زیادی نسبت به سایر مدلها دارد. در نتیجه کارخانه های تولید این پارچه ها نیز برای جلب نظر مشتریان به این نوع پارچه ها، سعی دارند نقش ها و طرح های زیبا و متنوعی را ارائه دهند.


پارچه های ساتن پیشینه ی قدیمی دارند اما هر سال با توجه به مد جدیدترین های نوع و طرح آن وارد بازار می شود. رو مبلی های ساتن به نظر الیافی ابریشمی دارند، ولی تولید آن ها به گونه ای است که همه نخ ها را در یک جهت استفاده می کنند. براق بودن از جمله مشخصات این پارچه ها است و دیگر این که ممکن است آن قدر نرم باشد که وقتی روی مبلی از پارچه ساتن می نشینید، لیز بخورید.
گالری ونوس با سال ها تجربه کاری در زمینه واردات و فروش انواع پارچه های  مبلی از جمله ساتن، از کشورهای صاحب نام در این عرصه همانند ترکیه  برای مشتریان خود عرضه می کند .

نظرات کاربران

نظر بدهید