بارگیری...
پارچه مبلی شنل

پارچه مبلی شنل

شانل پارچه ای با کیفیت است که با خاص ترین و زیبا ترین پارچه های مبلی جایگاه خوبی را در بازار ایران به اختصاص داده است. این نوع پارچه با طرح های متنوع و جذاب برای مبلمان راحتی و استیل کاربرد فراوانی دارد .
کارخانه های تولید کننده پارچه های مبلی شانل تنوع زیادی را در این زمینه دارند و این پارچه ها دارای طرح ها و رنگ های مختلف می باشد که می توان به چند نمونه از آن اشاره ی کوچکی کرد تا بتوانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این نوع پارچه کسب کنید.

طرح شانل ساده : همانطور که از اسم آن پیداست این پارچه مدل ساده ای (بدون طرح ) دارد و با رنگ های خالص و طبیعی تولید می شود که البته تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و می توانید از آن برای مبلمان کلاسیک و راحتی استفاده کنید
شانل طرح دار: این مدل دارای طرح های بسیار شیک و زیبا می باشد که با گل ها و تصاویر چشم نواز به مبلمان منزل شما جلوه ی زیبایی می بخشد. و می تواند دکوراسیون منزل شما را لوکس کند.
البته برند شانل علاوه بر جنس های ایرانی دارای بهترین مواد و الیاف درجه یک ترک هم است که به تولید انواع پارچه مبلی می پردازد و دارای کیفیت بالایی می باشد.
بنابراین شما هم می توانید یکی از خریداران ثابت این برند با کیفیت شوید و با استفاده از راه های ارتباطی این مرکز اقدام به خرید کنید تا قیمت های کمتری را در مقابل جنس های اعلاء بپردازید.
گالری ونوس با در اختیار داشتن بهترین پارچه های ایرانی و ترکی پاسخگوی شما مشتریان عزیز است و از طریق این نمایندگی با کمترین قیمت  و بهترین کیفیت انواع پارچه ها را به فروش می رساند.

نظرات کاربران

نظر بدهید