بارگیری...
انتخاب پارچه برای مبلمان

انتخاب پارچه برای مبلمان

          یکی از مهم ترین مواردی که در خرید مبل جلب توجه بیننده را می کند، پارچه به کار رفته در مبل است. اگر پارچه مبلی زیبایی و ماندگاری لازم را نداشته باشد خیلی زود فرسوده و قدیمی می شود. به همین دلیل در انتخاب پارچه مبل باید دقت و توجه زیادی داشته باشید و مناسب ترین پارچه را برای مبل خود انتخاب کنید.
مبل ها به دوسته راحتی و استیل تقسیم می شوند. مبلهای استیل ( سلطنتی ) ، مبلمان رسمی و ترکیبی از چوب و پارچه هستند. و به نسبت مبل های راحتی پارچه کمتری در تولید آنها استفاده شده و مبل های راحتی معمولا تمام پارچه هستند و از چوب در بدنه اصلی و رویه مبل استفاده نشده است.
انواع پارچه های رو مبلی عبارتند از :  پارچه های ساتن ، شانل ، مخمل ، چرم ، ابریشم و.. .
          از مهمترین مزیت های پارچه های چرم این است که به راحتی و با یک دستمال تمیز می شود. اما به دلیل عدم نفوذ هوا در در داخل پارچه گرمی و سردی بیشتری را منتقل می کنند و ممکن است عرق کند. بااستفاده از پارچه های مخمل می توانید دکوراسیونی شیک و لوکس با بافت ها و طرح های گرم و جذاب داشته باشید. دوام این پارچه ها زیاد است. اما شاید پاک کردن لکه ها از روی پارچه مخمل سخت باشد.  مهمترین برتری پارچه های ساتن تنوع بسیار در طرح و رنگشان است. ولی این پارچه ها سطحی لغزنده ایجاد می کند و شاید با نشستن روی آنها احساس راحتی نکنید.
          پارچه های ابریشم گزینه ای بسیار لوکس برای رومبلی هستند. انعطاف پذیری و مستحکم بودن این پارچه ها از مهمترین مزیت های آن است و بافت نرم و لطیف و رنگ های خاص آن می تواند دکوراسیون داخلی خانه شما را بسیار متحول کند. ولی گران بودن پارچه ابریشم شاید از معایب آن باشد.
         در بازار پارچه های مبلمان مختلف وجود دارد، این پارچه ها از انواع ایرانی ، چینی ، ترک ، ایتالیایی و… می باشد. قطعا مبلمانی که از پارچه ترک و پارچه ایتالیایی تولید شده است برتری بیشتری نسبت به سایر مبلمان دارد. کیفیت پارچه این مبلمان بسیار بالا می باشد از آنجایی که پارچه مبل ترک و ایتالیایی دارای نقش های خاص و با اصالت است کپی برداری از آن غیرممکن است. درست است که قیمت این پارچه ها گران تر است اما با خرید این پارچه ها می توانید بدون دغدغه از خراب شدن روکش مبل سالها از زیبایی ، کیفیت و دوام پارچه مبلتان لذت ببرید.
         پارچه های موجود در گالری ونوس اغلب از بهترین پارچه های ساخت کشور ترکیه می باشد . اصالت و زیبایی در پارچه های مبلی گالری ونوس  وضوح قابل درک و لمس می باشد. کیفیت و دوام این پارچه ها از ویژگی های مثبت برای خرید می باشد. از خواص پارچه مبل ترک، پاک شدن بی نظیر آن می باشد. شما به راحتی با کمی شامپو فرش و اسفنج می توانید پارچه این مبلمان را همیشه تمیز نگه دارید.
        در خرید پارچه حتما به کیفیت و کشور تولید کننده پارچه مبل توجه کنید. خرید پارچه های مرغوب شما را از تعویض سریع مبلمان و متحمل شدن هزینه اضافی مصون می کند.

نظرات کاربران

نظر بدهید