بارگیری...
چیدمان دو دست مبل استیل و راحتی در کنار هم

چیدمان دو دست مبل استیل و راحتی در کنار هم

افرادی که خانه های بزرگی دارند و یک دست مبل برای پر کردن فضای سالن پذیرایی آن ها کافی نیست، تمایل به استفاده از دو دست مبل در منزل خود دارند. برای استفاده از مبل های سلطنتی یا استیل در کنار مبلمان راحتی، باید به قوانین خاصی توجه نمود. برخی از این قوانین، نحوه‌ی چینش این دو دست مبل در کنار یکدیگر، هماهنگی رنگ مبلمان، توجه به فضای موجود و ست کردن تمام وسایل پذیرایی با رنگ و سبک مبلمان است. عدم آگاهی از این قوانین ممکن است افراد را در انتخاب مبل دچار سردرگمی کرده و در نهایت مانع زیبا جلوه کردن دکوراسیون منزل بشود.

مشاوره انتخاب و خرید انواع کاور مبل

مشاوره انتخاب و خرید انواع کاور مبل

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که کاور مبل علاوه بر محافظت از مبلمان می‌تواند بهترین انتخاب برای زیباسازی دکوراسیون منزلمان باشد؟ ما با خرید انواع کاور مبل می‌توانیم رنگ و طرح خاص و متفاوتی به دکوراسیون خانه خود ببخشیم. در ادامه این مقاله به معرفی طرح‌ها و انواع مدل‌های کاور مبل، کاربرد کاور مبلمان و مشاوره خرید انواع کاور مبل می‌پردازیم.

روش نگهداری انواع مبل باغی

روش نگهداری انواع مبل باغی

نگهداری مبل باغی اصلی ترین چالش کسانی است که در ویلا، خانه یا باغ خود از انواع مبلمان ویلایی استفاده می کنند. این وسایل به دلیل این که در معرض عوامل جوی هستند، نیاز به توجه بیشتری نسبت به مبلهای داخل خانه دارند. در این مقاله به نحوه نگهداری این نوع از مبلمان پرداخته ایم.