بارگیری...
وضعیت بازار مبل ایران در روزهای پایانی سال

وضعیت بازار مبل ایران در روزهای پایانی سال

صنعت چوب و به تبع آن صنعت مبلمان یکی از حوزه هایی است که بازده بسیار خوبی دارد و در صورت سرمایه گذاری در این بخش نرخ بازگشت سرمایه آن به نسبت کوتاه است. جالب است بدانید این صنعت حدود 9 درصد از اشتغال کشور را تشکیل میدهد و با 100 هزار واحد صنفی فعال، گردش مالی این صنعت در اقتصاد رقمی بالغ بر70 هزار میلیارد تومان است.

کاربردهای مبل راحتی و استیل

کاربردهای مبل راحتی و استیل

برای درک بهتر کاربرد هر یک از مبل های راحتی و استیل و چگونگی انتخاب آن ها در قسمتی از سالن پذیرایی، در ادامه به بررسی مختصری از ویژگی های هر یک از مبل های راحتی و استیل می‌پردازیم.

چیدمان دو دست مبل استیل و راحتی در کنار هم

چیدمان دو دست مبل استیل و راحتی در کنار هم

افرادی که خانه های بزرگی دارند و یک دست مبل برای پر کردن فضای سالن پذیرایی آن ها کافی نیست، تمایل به استفاده از دو دست مبل در منزل خود دارند. برای استفاده از مبل های سلطنتی یا استیل در کنار مبلمان راحتی، باید به قوانین خاصی توجه نمود. برخی از این قوانین، نحوه‌ی چینش این دو دست مبل در کنار یکدیگر، هماهنگی رنگ مبلمان، توجه به فضای موجود و ست کردن تمام وسایل پذیرایی با رنگ و سبک مبلمان است. عدم آگاهی از این قوانین ممکن است افراد را در انتخاب مبل دچار سردرگمی کرده و در نهایت مانع زیبا جلوه کردن دکوراسیون منزل بشود.